Thursday, April 28, 2011

Baju nikah tak siap?


Saje je nak coret kat sini.
Tempoh hari, I mimpi baju nikah I tak siap.
Terkedu di situ.

the designer memang super busy
hint: the designer terlibat dengan ABPH tempoh hari
I tau dia busy
Tapi tetap nak buat baju dengan dia jugak
Idola 5 tahun yang lepas dan sehingga sekarang

Tak sangka, nak kawin ni boleh buat baju dengan dia!
Owh~

*korek tabung ayam*
sanggup tau

Heh heh heh




8 comments:

Alia.A said...

hye cik belle. hehehe ni mesti byk fikir ni. tu yg smpi bwk ke mimpi. hehehe. insyaAllah mudah2an outcome dress tu mesti sgt cantek. doa byk2. :)

aTiQue said...

cike belle, i pun mimpi bukan2 pasal baju i.. hehe. sbb riso kot..sbb tuh terbawak2 sampe mimpi ;)

cheQmOomOo said...

insyALLAH x la tu..org kate sebaliknye y biasa jadi kn? ;)

(J.U.L.I.E) said...

tak sabau nak tgk baju kamu.. konpem2 la cantek.. hahaha

Moose said...

mimpi takpe, jangan jadi betul2 sudah! mau haru.

huhu

mizzura said...

huyooooo..jangan risau..taulah dia nak siapkan..mesti nak jaga reputasi jugak kan. chill bebeh :-)

|Steamboat di Tupai-tupai Restaurant, Shah Alam|

Mrs.Qarlista said...

cik belle..nad pernah mimpiyang same gak before kawen dulu. hehe. dunt worry yang..its not gonna happen, insyaallah. okla tu tabung ayam. nad dulu tabung tikus (lagi kecik dari ayam) pun takde. :)

Adawiyah A.Halim said...

hahahaha..biasa la tu mimpi2 org2 yg nak kawen..heeee

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014