Thursday, September 9, 2010

Entry mohon ampun


Aidilfitri makin tiba.
Andai ada salah dan silap, saya mohon maaf.

Walau saya sedaya upaya menjadi yang baik,
sedaya upaya untuk tidak menyakiti hati orang.
Barangkali ada masa saya tidak sedar,
sepanjang kita berkongsi cerita, berkongsi pendapat, berkongsi penulisan, saya bebas dari melakukan kesilapan.
Mustahil.
Atau saya bebas dari segala cerca.
Saya tidak tahu.
Kerana itu, saya tahu, saya mesti mintak ampun.

Andai ada yang tidak kena, ampunilah saya.
Andai ada yang mengata, saya maafkan.
Andai ada yang tidak suka cara saya yang terlebih bahasa atau buat orang pening kepala, maafkanlah.



Akhir kata,
Selamat Hari Raya.
Maaf Zahir dan Batin.

=))



P/s: this is scheduled entry. by now, i dah kat hi-way heading to my kampung. semoga you all semua happy makan ketupat, rendang, semua ya! hihi. ternak lemak sementara. hohoho. ok la, buhbye! see you, erm, next week, maybe?!




6 comments:

masmOna said...

Selamat hari Raya juga kak tia =) maaf di atas salah dan silap..

(J.U.L.I.E) said...

atia.. selamat hari rayer.. n sorry yerk kot2 ader tersinggung.. hehe..

atia.. bler mau turun kuantan n tgk2 package kat cni.. akoo da pening sbb maser makin suntuk.. uhuk..

aziraarif said...

selamat hari raya cik belle

hazlynda kushairi said...

selamat hari raye mek!
maaf zahir dan batin, aku selalu kacau kau, tapi aku sayang kau!

Sya Sakura said...

selamat hari raya!! maaf zahir batin :)

Cik Belle said...

masmOna: Selamat Hari Raya!

Julie: 2hb aku ada turun kuantan.. maybe boleh pergi tengok package kan.. ko balik kuantan tak 2/10? boleh p sesama. hehe

aziraarif: Selamat Hari Raya juga,azira! =)

♥ hazlynda kushairi ♥: lynda, selamat hari raya juga! huhu.. sayang kau juga. muah muah!

Sya Sakura: Selamat hari raya, sya! maaf zahir batin juga! =))

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014