Saturday, March 12, 2011

Redha dan pasrah.

Saya sudah bersedia dari segi mental dan fizikal.
Saya dah cuba buat yang terbaik.
Tapi, saya harus tetap dalam hati.
Allah itu Maha Berkuasa.
Saya hanya mampu merancang.
Dia yang menetukan segalanya.

Tak semua bab perihal hari wedding saya, saya uruskan.
Ada saya serahkan pada mama.
Ada saya serahkan pada planner.
Ada saya serahkan pada caterer.
Dan lainnya lagi.

Seandainya, apa yang dirancang, tidak seperti kehendak diri, saya Redha.
Kerana apa yang telah Dia tentukan untuk saya, pasti itu adalah yang terbaik buat saya.

Mungkin pada mata kalian, itu adalah yang paling jelik.
Tapi, pada mata saya, itu adalah yang terbaik buat saya.

Senyum.



13 comments:

Fzah Ruslan said...

Kenapa ni Cik Atia ?

ada soksek mulut busuk kat blkg² or depan² ke ? Hurm... manusia...

sorry saya tak dapat kate, "sabar je la..." or "saya faham...". sbb i'm not in your shoes.

anyway, i shope you'll go strong about it. =)

amy said...

everything will be fine, inshaAllah. Just pray for the best.

♀ Perempuan Manis said...

insyaAllah..semuanya akan baik2 saja. just berdoa supaya ape yang dirancang berjalan dgn lancar..biarkan yg expert menjalankn tugas mereka, supaya kita tak kelam kabut kelak..yg penting, jaga kesihatan dan mental itu penting buat bakal pengantin. jgn t terlalu tertekan fikirkan persiapan segalanya, diri terabai..^_^ wish u all the best! insyaAllah...

Latifah said...

Atia dear,
don't be so sad okay.
insyaAllah everything will be okay.
=)

eamy milea said...

insyaallah semuanya akan baik2 saja...

intan said...

senyum saje sayang, itu pengubatnye..
jangan sedih2 ye..

~ NANA ~ said...

insyaAllah ape yg ditentkan Allah tu adalah yg terbaik...

we just pray for the best okey :)

PussyCat said...

rilex sajer cik atia..yg penting pernikahan mu selamat!ur suppose to njoy ur wedding!

harzharun said...

yeahhh!!!...semangat ni yg aku mau!...hehehe...

mek,aku jarang komen skang...tp aku nak ko tau, aku sentiasa baca update ko dan doakan ko dari jauh...

:=)

paukacang said...

insyaAllah everything goes well atia..i doakan untuk u okey =)

Elya Roza said...

sambil nyanyi lagu senyum tuk ko...ehehe

~LeeyanaRadhi~ said...

senyum xperlu kata apa2 bak kate malique...ihiih..

syana ~comelstory~ said...

jagan sedih2....

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014