Sunday, February 6, 2011

Of my dream bridal bouquet


Kan da cakap, cantik...




Ish. Nak menangis rasa.
Hahaha.

Ada sesiapa nak donate brooch tak?
Hehehe.
Sounds desperate, i know.
Heh.

Update: Ehem, I dah jumpa brooch murah! As low as RM1! Thanks so much Gee! Gee tag me to this one whosesaler brooch~ Sukak gilak! Hoho.

Mimpi mungkin akan jadi realiti.
Hiks.

We'll see how~
Im going to make this happen.
InshaAllah.
Doa untuk saya.
Huhu


I want.






12 comments:

miss puteri said...

hendak seribu daya! pasti berjaya. go for it dear!

AnEs said...

wehuu!idea ne best betul..cepat buat cepat!hihi

Fariza said...

go go go.
Insya Allah dgn penuh jayanya :)

Tasha said...

i pun berkenan dgn bouquet tu. nnt i kawen pun nk buat mcm tu. skrg tgh kumpul kerongsang terpakai yng cntik2

dyll basri said...

waaaaa... sume orang aku nak tiru nih.. DIY one for me also cik belle!!! go go chanteks..

ElyaElmo said...

aku suka dgn combination kaler yg warna warni tuu!

LittleSunshine said...

cantik kan..xramai lg org guna mcm ni..

cikFM said...

chayok cik belle chayok.. :) nnt lpas ur day leh sewa kan.. hehhe..

Byzura Mj (By) said...

bell share la kat kitaorang brooch tu beli kat mana =D. Tengah cari gak ni untuk DIY sandal.

cheQmOomOo said...

nk gk..meh bg info :)

Rilla said...

Cantik kan? Lagi kalau guna yang nampak vintage sikit. Praying for you :D

Lepas tu eksesai tangan selalu tau, nampak macam berat

shima said...

salam , boleh bagi info kat mana nak beli brooch murah?

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014