Monday, November 23, 2009

Saya mahu ini juga

Saya impikan wedding invitation card yang ber'hard cover' seperti ini. Eish, saya tahu ia bakal merobakkan poket-poket saya. Kalau la saya punya kilang cetakan, kan ke seronok. Saya mahu terbang ke jakarta/bandung untuk dapatkan ini sebab ramai bloggers cakap kat sana jauh lebih murah. Betul ke, betul ke ni? Saya harap saya merupakan salah seorang penumpang bertuah yang dapat seat percuma bila mereka berebut-rebut buat promosi. Ok, taknak merepek, sila layan gambar kad kahwin adik kepada kawan baik saya bertemakan hitam+putih+silver. Saat pertama kali terima kad ni, owh, hati berbisik, cemburunya! Saya mahu macam ini juga! Mana nak korek wang ni..? Gali pon belom tentu dapat. Heh!


Saya admire atucara majlis, kad RSVP, tracing paper tuh dengan monogram mereka, eish, semua la. Sekian, entri saya-mahu-ini.


4 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

lawa kan, tapi tula yang lawa ni lah yang merobekkan poket, hehe..

Cik Belle said...

eii, betul2, setuju la sangat.. hee

Anonymous said...

erm..sgt cantikk!rasenye sy xkan dpt pon wat kad gni for my w-day..

Cik Belle said...

faratul: try to cut cost mane2 yang tak penting, maybe boleh kot.. budget budget budget.. hehee. saya pon xtaula dapat ke tak penuhi impian nak kad macam ni. huhu. takpela tak dapat macam gini pon, asalkan ada kad kan.. itu yang penting.

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014