Sunday, January 11, 2015

Sudah 4 bulan pegang title mak-anak-dua

12 January 2015
10:49 am

Dan hari ini, Aina Sarra Sophea dah genap 4 bulan. Cepat betul masa berlalu. Semalam pengasuh beritahu, Sarra da boleh meniarap. Yet, I tak berpeluang tengok lagi. Semalam beriye suh Sarra baring dan harap sangat dia meniarap. Dia cuma pusing-pusingkan badan aje. Belum nak tunjuk depan ibu lagi agaknya. Hehe. Tak apa lah. Petang nanti, kite cuba lagi, ok.

Dan Alhamdulillah, daripada 10 pcs hot dog i letak di cafe, terjual 8 pcs. Hehehe. Seronoknyaa! Alhamdulillah. Alhamdulillah. Tapi, pagi ni, I tak letak lah pulak. Sebab rasa badan penat sangat dan tak sempat rasa nak prepare. Hehe. Esok pulak lah kite letak. Hihi.

Coming soon, plan untuk letak bread pudding pulak. Hehehe. Nak kene buat RND dulu la. Mintak husband comment dulu. Hehe.

Ok, to catch up later.

xoxo.


5 comments:

Shakina Farhan said...

bestnye atia dah start letak2 ni..hehe..all the best!nk jugak letak2 boleh simpan utk kc kan..hihi..

Cik Belle said...

Shakina Farhan : haah kina.. hihihi. bestt.. dapat duit, terus masuk tabung KC. hehehehe

Cik Belle said...

Shakina Farhan : haah kina.. hihihi. bestt.. dapat duit, terus masuk tabung KC. hehehehe

Cik Belle said...

Shakina Farhan : haah kina.. hihihi. bestt.. dapat duit, terus masuk tabung KC. hehehehe

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014