Saturday, August 23, 2014

Lama tak jenguk.

Bila nurul haizum atau nurulism.com mula aktifkan blognya kembali, haish, buat rasa rindu pulak kat blog sendiri. Jadi, setelah beberapa bulan, tahun mungkin,  meninggalkan blog, hari ini, cuba buka blog. Cuba menulis kembali. Setiap kali buka blog dan cuba menulis kembali, mesti nak selit ayat motivasi pada diri sendiri, moga akan bertambah rajin mengupdate blog lepas ni. Tak boleh janji, tapi kemahuan tu masih ada.

Terasa betapa ruginya tak kongsi cerita kat blog personal ni. Banyak dah memori hanya tinggal memori tanpa diungkapkan dari segi gambar atau nukilan. Sigh. Harapnya, lepas ni mula akan bertambah rajin mengupdate blog. InshaAllah. Dengan izinNya.




Harapnya masih belum terlewat untuk mengucapkan Selamat Hari Raya. Mohon maaf di atas segala kesalahan secara sedar atau tak, ok.

Kot ada yang terlupa, siapa empunya blog ni, meh kite tepek gambar owner blog. Hihihihi. Anak pun dah nak masuk dua. Doakan moga saya selamat bersalin hendaknya.

Keluaga kecil saya:
Kekasih sehingga nafas terakhir, my dear husband.
Nadi saya, Aleescha Sophea.
Dan saya, cik belle. Tihihihi.


Kesayangan.



Pengubat duka lara, penghilang penat lelah.




xoxo.
Sehingga jari bertugas kembali.




4 comments:

harzharun said...

Setahun xdak entry woi!....aku mmg xle tinggal blog...at least seminggu sekali jengok blog tuk melepas rasa...hehehe....selamat kembali cik belle!

Cik Belle said...

harzharun : semalam, sempat blogwalking blog ko mek. pastu baca pulak cerita-cerita time sibuk sibuk nak kawen dulu. haha. betapa cepat masa berlalu. ko dah dua orang. aku pun nak masuk dua. hehehehe.

FadMN said...

salam kenal cik belle.dulu2 selalu refer blog awak sebab cari pasal entry kawin.pastu tetiba awk diam jer.tup tup harini baca entry dah nak masuk 2 dah anak u yer.btw, anak sulung kita sama baya lah. :)
jemput ke blog saya :

http://cinta-caramel-latte.blogspot.com/

Cik Belle said...

FadlinaMokhtar : salam kenal fadlina. dah lama berlalu zaman dulu dulu.. hehe. keluarga semakin membesar hehehehe

Copyright to CIK BELLE
Designed by UMIESUEstudio 2014